top of page

DOWNLOAD DC THEMMIE - ORORO GIRL MP3

Ororo Girl is a new track realesed by a multi talented Afrobeat Singer "Dc Themmie"


LYRICS:

Big big

Hey what popping, you taught you taught your guy is horny. Omalicha come mi o worry now I don’t need to see you for all days

Cause as you passing by your backa ways he dey cause trobul for my medullar

Omotena why you you stole a lot from me my heart and two things wey I no forget.

Hey what popping, you taught you taught your guy is horny. Omalicha come mi o worry now I don’t need to see you for all days

Cause as you passing by your backa ways he dey cause trobul for my medullar

Omotena why you you stole a lot from me my heart and two things wey I no forget

So you see those cripple guys them no love you they jus wanna enter from back to back I will be glad if you will be mine omo to po 10 kilo.

Ororo girl sey you come for me I don dey wait my body system no relate so what poping now

I don’t wanna hear any story from you now

Spend a lot for you now shey you no go lemme me to waist my time

Ororo girl sey you come for me I don dey wait my body system no relate so what poping now

I don’t wanna hear any story from you now

Spend a lot for you now shey you no go lemme me to waist my time

Have been to many place I never see girl wey fine pass you you talk say my mouth too sweet no be your IQ I dey follow Omoge wa mi now she tell me say make I no gree make I jus follow her to the bed I no fit hold her hand

Have been to many place I never see girl wey fine pass you you talk say my mouth too sweet no be your IQ I dey follow Omoge wa mi now

she tell me say make I no gree make I jus follow her to the bed I no fit hold her hand

Ororo girl sey you come for me I don dey wait my body system no relate so what poping now

I don’t wanna hear any story from you now

Spend a lot for you now shey you no go lemme me to waist my time

Ororo girl sey you come for me I don dey wait my body system no relate so what poping now

I don’t wanna hear any story from you now

Spend a lot for you now shey you no go lemme me to waist my time

Ororo girl sey you come for me I don dey wait my body system no relate so what poping now

I don’t wanna hear any story from you now

Spend a lot for you now shey you no go lemme me to waist my time

Big big

Dc Themmie

20 views0 comments

Recent Posts

See All

Dc Themmie celebrates after having 200k plays on Audiomack

The Anoda Bangaa Ep sung by Dc Themmie is a Nigerian Afrobeat, Afropop genre produced by Tite Tunez, Hofishal Sounds and some other producer. The Album gain prominence on Instagram through Insta stori

Post: Blog2_Post
bottom of page